سفير الحب والغرام
اهلا وسهلا بك عزيزى الزائر نتمنى التسجيل والمشاركه معانا فى المنتدى
سفير الحب والغرام
اهلا وسهلا بك عزيزى الزائر نتمنى التسجيل والمشاركه معانا فى المنتدى
سفير الحب والغرام
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات سفير الحب والغرام افلام ا برامج ا العاب ا اغانى ا رومنسيات ا ترفيه ا تهيس ا كل ما يخطر على بالك سوف تجدونه فى المنتدى .....

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولجروب المنتدى على الفيس بوك
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» اسلاميات ومقاطع فديو التجويد للصعيدي
مقلب ناااااااار (انا مش ليا دعوه لو انضربت فى الاخر) Icon_minitimeالخميس أبريل 09, 2015 12:30 am من طرف أحمدالسيدالصعيدي

» لعبة جامده جدااااااااااااااااااااااا
مقلب ناااااااار (انا مش ليا دعوه لو انضربت فى الاخر) Icon_minitimeالأحد أبريل 17, 2011 2:21 am من طرف ELzozo

» كل سنه وانتوا طيبين
مقلب ناااااااار (انا مش ليا دعوه لو انضربت فى الاخر) Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 19, 2010 9:19 am من طرف فارس الحب و الرومانسيه

» الامير والاميره
مقلب ناااااااار (انا مش ليا دعوه لو انضربت فى الاخر) Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 19, 2010 9:17 am من طرف فارس الحب و الرومانسيه

» الــــحــــكـــــــــم
مقلب ناااااااار (انا مش ليا دعوه لو انضربت فى الاخر) Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 19, 2010 9:14 am من طرف فارس الحب و الرومانسيه

» زحلق العضو الى انت عاوزة
مقلب ناااااااار (انا مش ليا دعوه لو انضربت فى الاخر) Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 19, 2010 9:11 am من طرف فارس الحب و الرومانسيه

» حروف بلغه القلب
مقلب ناااااااار (انا مش ليا دعوه لو انضربت فى الاخر) Icon_minitimeالخميس نوفمبر 18, 2010 2:30 am من طرف ELzozo

» اضـــرب عــضــو
مقلب ناااااااار (انا مش ليا دعوه لو انضربت فى الاخر) Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 15, 2010 9:35 am من طرف فارس الحب و الرومانسيه

» قصص صغير لاكن جميله
مقلب ناااااااار (انا مش ليا دعوه لو انضربت فى الاخر) Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 05, 2010 10:27 am من طرف فارس الحب و الرومانسيه

»  مواقف المضحكة أو المحرجة
مقلب ناااااااار (انا مش ليا دعوه لو انضربت فى الاخر) Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 05, 2010 10:25 am من طرف فارس الحب و الرومانسيه

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
روح قلبى
مقلب ناااااااار (انا مش ليا دعوه لو انضربت فى الاخر) Vote_rcapمقلب ناااااااار (انا مش ليا دعوه لو انضربت فى الاخر) Voting_barمقلب ناااااااار (انا مش ليا دعوه لو انضربت فى الاخر) Vote_lcap 
ELzozo
مقلب ناااااااار (انا مش ليا دعوه لو انضربت فى الاخر) Vote_rcapمقلب ناااااااار (انا مش ليا دعوه لو انضربت فى الاخر) Voting_barمقلب ناااااااار (انا مش ليا دعوه لو انضربت فى الاخر) Vote_lcap 
احـــمـــد
safeer
* ميما
dodo
noza
حزينه
أنسان
اسكندرانى زملكاوى
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 2 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 2 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 34 بتاريخ الأحد ديسمبر 24, 2023 11:20 pm

مقلب ناااااااار (انا مش ليا دعوه لو انضربت فى الاخر)

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
اسكندرانى زملكاوى
مشرف عام
مشرف عام
اسكندرانى زملكاوى

مقلب ناااااااار (انا مش ليا دعوه لو انضربت فى الاخر) Empty
مُساهمةموضوع: مقلب ناااااااار (انا مش ليا دعوه لو انضربت فى الاخر)   مقلب ناااااااار (انا مش ليا دعوه لو انضربت فى الاخر) Icon_minitimeالجمعة يوليو 16, 2010 8:30 am

مقلب نااااااااااااااار

اولا: الموضوع مجرب و ناجح 100%
بيضحك لدرجه انك ممكن تعيط من كتر الضحك

شوف اي حد من صحابك يكون خطه فودافون و اطب منه تلفونه و اعمل انك هتشوف فيه حاجه و تديهوله تاني
و لما تاخده غير اسمك ل vodafone يعني خلي رقمك متسجل عنده بفودافون و بعدين اديله التلفون و اعمل اكنك خلصت
و بعديها بكام ساعه كده ابعت رساله من تلفونك و اكتب فيها مبروك كسبت 3000 دقيقه من فودافون
و بعدين هتلاقي صاحب التلفون اتجنن و مبقاش عارف يعمل ايه

انا عن نفسي عملتها مرتين مرة في واحد صاحبي

الواد يا عيني من كتر الفرحه اعد يحسب الدقايق دي بكام و كان عايز ياجر موبيله للسنترال اسبوع لحد ما الدقايق تخلص
رحت انا بئه علشان اسخن الموضوع رحت متصل بيه و عملت اكني من فودافون و كلمته و الوااااااااد عاااااااايش انه كسب
بجد و انا فطسان من كتر الضحك
و اقوله حضرتك سعيد الحظ معانا و كسبت 1000 دقيقه من فودافون و هوا يقولي ربنا يخليك هههههههههههههه
ههههههههههههه

و المرة التانيه في واحده
يااااااااااااه
بس دي كانت اجمد بكتير البت يا عيني اتبعتت بعته زي الفل و اللي خلي الموضوع تمام انها مش بتفهم في الموبيلات اوي راحت متصله بيا علي اساس ان انا فودافون و خلت اصحابها يكلموني و بئو يظغرطو من الفرحه ولا اكنها كسبت رحله عمرة من طارق علام

انا شرحت الموضوع بالتفصيل
يا رييت تجربوة و تكتبو ايه اللي حصل معاكو و مع الزباين
safeer
مدير المنتدى
مدير المنتدى
safeer

مُساهمةموضوع: رد: مقلب ناااااااار (انا مش ليا دعوه لو انضربت فى الاخر)   مقلب ناااااااار (انا مش ليا دعوه لو انضربت فى الاخر) Icon_minitimeالجمعة يوليو 16, 2010 11:47 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ابقى اجرب واقلك بس نايس فكرررة
https://youth.forummotion.com
dodo
مشرفه
مشرفه

مُساهمةموضوع: رد: مقلب ناااااااار (انا مش ليا دعوه لو انضربت فى الاخر)   مقلب ناااااااار (انا مش ليا دعوه لو انضربت فى الاخر) Icon_minitimeالجمعة يوليو 16, 2010 4:02 pm

ههههههههههههههه ده مش هنضرب بس ده أنا هموت من الضرب
* ميما
مشرفه عامه
مشرفه عامه
* ميما

مُساهمةموضوع: رد: مقلب ناااااااار (انا مش ليا دعوه لو انضربت فى الاخر)   مقلب ناااااااار (انا مش ليا دعوه لو انضربت فى الاخر) Icon_minitimeالأحد أغسطس 22, 2010 6:17 pm

تسلم على الفكره

بس كده هتكون بتلعب بمشعر اصحابك
ELzozo
مدير المنتدى
مدير المنتدى
ELzozo

مُساهمةموضوع: رد: مقلب ناااااااار (انا مش ليا دعوه لو انضربت فى الاخر)   مقلب ناااااااار (انا مش ليا دعوه لو انضربت فى الاخر) Icon_minitimeالإثنين أغسطس 23, 2010 12:27 am

ههههههههههههههههههه

مقلب جاامد اخر حاجة

جارى التفكير ف المقلب

ويا ترى هعملوة ف مين

مقلب ناااااااار (انا مش ليا دعوه لو انضربت فى الاخر)
صفحة 1 من اصل 1